“Yüksek Ziraat Mühendisi Kezban Şahin Taysun’un Potkal kitap yayını “Kafesteki Kalp” adlı romanı kadınlarımızın karşılaştığı sorunların çözümüne edebi bir katkı niteliğinde. Anılar, olayların düşündüren değerlendirmesiyle ilgi çeken anlamlı vurgulamalarla başarılı bir çıkış.” Yekta Güngör ÖZDEN

11 Eylül 2013 Çarşamba

yakamoza değen sözcükler (şiir)















 bugün anma günün sevgilim
yakamozlu sularda buldum seni
ölü denizkızlarıyla dolu
yosun tutmuş deniz gibisin içimde
“-mişli” geçmiş zaman içinde
yürek burkan bir masalda
göçebe oldun sen
toplayamadın yüreklerden kendini
çoğalırım sandın aşkla
izledim gün be gün eksilişini
gözyaşımla yıkadım siluetini
sıkıp attım zamanın çöplüğüne
 
bugün anma günün sevgilim
“-mişli” geçmiş zaman içinde
acıklı bir masalda
bulut oldun sen
salınırken gökyüzünde
kahkahalar attın yeryüzüne
çoğalırım sandın aşkla
izledim gün be gün eksilişini
dilin yılan oldu
sözün zehir
 
bugün acı günüm sevgilim
“-mişli” geçmiş zaman içinde
yürek burkan bir masalda
kelebek oldun sen
gölgesiyle sevdalı sarmaşık gibi
çoğalırım sandın aşkla
izledim gün be gün eksilişini
gözün çiçek mezarlığı oldu
yüzün bukalemun 
 
bugün yürekte ölüm yıldönümün
“-mişli” geçmiş zaman içinde
acıklı bir masalda
sanrı oldun sen
anıları kazıdım gül topladığın dallardan
gözlerini sildim yakamozlu ışıltılardan
karanlık martıyı yutarken
sol yanım ağrıdı
kalbim oynadı sanki yerinden
 
kezban şahin taysun
izmir, 5 kasım 2012

Güncel Sanat Dergisi, Eylül Ekim 2013  sayısında yayınlandı.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder