“Yüksek Ziraat Mühendisi Kezban Şahin Taysun’un Potkal kitap yayını “Kafesteki Kalp” adlı romanı kadınlarımızın karşılaştığı sorunların çözümüne edebi bir katkı niteliğinde. Anılar, olayların düşündüren değerlendirmesiyle ilgi çeken anlamlı vurgulamalarla başarılı bir çıkış.” Yekta Güngör ÖZDEN

27 Mayıs 2013 Pazartesi

SENİN GÖZLERİNLE SEVMEK (şiir)














nakarat gibi dolanır durur sevi dilinde
ben senin gözlerinle görmedim ki seni
gönül çelmeyi bilmem
ben beni bilirim sadece
sevdaya koşan adamı
 
kıvılcım gibi saçılır sevi bakışından
ben senin gözlerinle bakmadım ki sana
can yakmayı bilmem
ben beni bilirim sadece
sevgiye doyamayan çocuğu
 
mermi gibi çıkar sevi sözünden
ben senin gözlerinle görmedim ki seni
severken öldürmeyi bilmem
ben beni bilirim sadece
aşkı uğruna öleni
 
kelebek gibi uçar sevi gözünden
ben senin gözlerinle bakmadım ki sana
sevip kaçmayı bilmem
ben beni bilirim sadece
yüreği dili bir aşığı
 
saman alevi gibi söner sevi yüreğinde
ben senin gözlerinle görmedim ki seni
hemen unutmayı bilmem
ben beni bilirim sadece
ölene dek seveni
 
yediveren olur sevi gerdanında
ben senin dudaklarınla öpmedim ki kimseyi
aşk savurmayı bilmem
ben beni bilirim sadece
dağlarken bir delinin sözü yüreğini
damarında gezeni dilinden sileni
 
kezban şahin taysun
izmir, 13 nisan 2012

Güncel Sanat Dergisi'nin düzenlediği Kaygusuz Abdal 3. Şiir Yarışması'nda (2013) Alanya Kızıl Kule Şiir Ödülü'nü aldı.
Güncel  Sanat Dergisi'nde (Mayıs-Haziran  2013) yayınlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder