“Yüksek Ziraat Mühendisi Kezban Şahin Taysun’un Potkal kitap yayını “Kafesteki Kalp” adlı romanı kadınlarımızın karşılaştığı sorunların çözümüne edebi bir katkı niteliğinde. Anılar, olayların düşündüren değerlendirmesiyle ilgi çeken anlamlı vurgulamalarla başarılı bir çıkış.” Yekta Güngör ÖZDEN

16 Aralık 2014 Salı

Okuma Listem'den; Deep Tone'un Sade ve Derin'i

Okuma listemde sıraya giren kitaplardan biri de Değerli Blogçu Deep Tone'un kitabı. Deep Tone, blogçu arkadaşlarına oldukça değer veren, içten bir insan. Kalemi de akıcı ve güzel. Onun ilk kitabını okuduğumda görüşlerimi bloğumda açıklayacağım. Şimdiden şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki; kitaptan okuduğum bir kaç sayfa bana Sade ve Derin'in harika bir deneme kitabı olduğunu muştuladı....

 "Sanat ruhumuzu inceltir ve özgürleştirir. Sanat sayesinde ince detayları görebiliriz" Deep Tone

5 yorum:

  1. merabaaaa. baksana ama şansaa. ben de senin kitabını okuyorum kii. leylekleri pek severek okudum. kitabın elimde kaç gündür. sona biliyon muuu bak kapağını yapan savaş hocayı da tanıyom kiiii mimar sinandan. nefis bir leonardo kapağı var kii onun bi tane. :) senin diğer kitaplarını da okuycam zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Deeptone, Savaş hocayı tanımana sevindim. Evet kapağımın onun tarafından tasarlanması harika bir duygu. Aynı anda birbirimizin kitaplarıyla ilgileniyor olmamızda güzel bir tesadüf olmuş. Diğer kitaplarıma gösterdiğin içten ilgi için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba İlknur Hanım, Bloğunuzu izlemeye aldım. Bu vesileyle sizi tanımış oldum. Kolaylıklar, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Sanata ve sanatcılara selam olsun...kitaplarınızı okunacaklar listesine aldım...sevgi ve dostlukla...
    bilge-orfe.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bilge, bu güzel sözleriniz ve kitaplarıma gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkürler :) Bloğunuzu tanıdığıma sevindim ve izlemeye aldım. Sayfanzdaki yağan kar taneleri çok hoş bir animasyon olmuş :) Hep güzelliklerle kalın :) Selam ve saygılar :)

      Sil